Публікація:
Методи забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центру

dc.contributor.authorПриймак, О. Ю.
dc.date.accessioned2021-04-25T21:20:39Z
dc.date.available2021-04-25T21:20:39Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractМета атестаційної роботи – розробка інформаційної системи тестування операторів Call-центру. Методи досліджень –реінжиніринг бізнес-процесів Call-центру, методи структурного і об'єктно-орієнтованого аналізу і проектування. На стадії логічного проектування на основі об'єктно-орієнтованого підходу розроблена логічна модель інформаційної системи. Реалізована інформаційна система та надано рекомендації щодо її апаратно-програмному забезпеченню. Тестування інформаційної системи підтвердило відповідність її функціональності встановленим вимогам.uk_UA
dc.identifier.citationПриймак О. Ю. Методи забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центру : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомінікації та радіотехніка / О. Ю. Приймак ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/15701
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectcall-центрuk_UA
dc.subjectзабезпечення якості обслуговуванняuk_UA
dc.subjectоцінка якості послугuk_UA
dc.titleМетоди забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центруuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2020_M_IKI_Priymak_OYu.pdf
Розмір:
2.64 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: