Публікація: Методи забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центру
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Мета атестаційної роботи – розробка інформаційної системи тестування операторів Call-центру.
Методи досліджень –реінжиніринг бізнес-процесів Call-центру, методи структурного і об'єктно-орієнтованого аналізу і проектування.
На стадії логічного проектування на основі об'єктно-орієнтованого підходу розроблена логічна модель інформаційної системи. Реалізована інформаційна система та надано рекомендації щодо її апаратно-програмному забезпеченню. Тестування інформаційної системи підтвердило відповідність її функціональності встановленим вимогам.
Опис
Ключові слова
інформаційна система, call-центр, забезпечення якості обслуговування, оцінка якості послуг
Бібліографічний опис
Приймак О. Ю. Методи забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центру : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомінікації та радіотехніка / О. Ю. Приймак ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 71 с.