Публікація:
Методи забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центру

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Мета атестаційної роботи – розробка інформаційної системи тестування операторів Call-центру. Методи досліджень –реінжиніринг бізнес-процесів Call-центру, методи структурного і об'єктно-орієнтованого аналізу і проектування. На стадії логічного проектування на основі об'єктно-орієнтованого підходу розроблена логічна модель інформаційної системи. Реалізована інформаційна система та надано рекомендації щодо її апаратно-програмному забезпеченню. Тестування інформаційної системи підтвердило відповідність її функціональності встановленим вимогам.

Опис

Ключові слова

інформаційна система, тестування, call-центр, забезпечення якості обслуговування, оцінка якості послуг

Бібліографічний опис

Приймак О. Ю. Методи забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центру : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомінікації та радіотехніка / О. Ю. Приймак ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 71 с.

DOI