Публікація:
Вплив генерації рівнів на геймплей ігор у жанрі Roguelike

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

This work is devoted to improving on existing algorithm of increasing the complexity of generating level’s components. Roguelikes, as a video game genre, are known for their high randomness, especially in level creation and placement of enemies, items, and boosts. In this thesis, we will look at how the number of rooms of a certain type and different presets can affect the difficulty of Roguelike games, as well as give examples of how randomness can change the course of a game and promote or hinder balance.

Опис

Ключові слова

Roguelike, автоматичне генерування рівнів, механіка гри

Бібліографічний опис

Вожова М. В. Вплив генерації рівнів на геймплей ігор у жанрі Roguelike / М. В. Вожова ; наук. керівник ст. викл. Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 477-478.

DOI