Публікація:
Вплив генерації рівнів на геймплей ігор у жанрі Roguelike

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This work is devoted to improving on existing algorithm of increasing the complexity of generating level’s components. Roguelikes, as a video game genre, are known for their high randomness, especially in level creation and placement of enemies, items, and boosts. In this thesis, we will look at how the number of rooms of a certain type and different presets can affect the difficulty of Roguelike games, as well as give examples of how randomness can change the course of a game and promote or hinder balance.

Опис

Ключові слова

Roguelike, автоматичне генерування рівнів, механіка гри

Цитування

Вожова М. В. Вплив генерації рівнів на геймплей ігор у жанрі Roguelike / М. В. Вожова ; наук. керівник ст. викл. Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 477-478.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються