Публікація:
Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності

dc.contributor.authorВартанян, В. М.
dc.contributor.authorРоманенков, Ю. О.
dc.date.accessioned2024-06-19T16:51:53Z
dc.date.available2024-06-19T16:51:53Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractДля більшості українських підприємств маркетингове управління стає однією з умов виживання й успішного функціонування. При цьому забезпечення ефективності такого управління вимагає вміння передбачати ймовірний майбутній стан підприємства і середовища, у якому воно існує, щоб вчасно попередити можливі збої і зриви в роботі. Це досягається за допомогою прогнозування як планової, так і практичної роботи підприємства по всім напрямкам його діяльності, і, зокрема, в області прогнозування збуту продукції (товарів, робіт, послуг).
dc.identifier.citationВартанян В. М. Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності / В. М. Вартанян, Ю. О. Романенков // Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами : материалы IV Междунар. науч.-практич. конф. – Х. : ХАИ, 2006. – С. 22.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/27097
dc.language.isouk
dc.publisherХАИ
dc.subjectпрогнозування
dc.subjectмаркетингове управління
dc.titleУдосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Romanenkov2006.pdf
Розмір:
269.36 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: