Публікація:
Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХАИ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Для більшості українських підприємств маркетингове управління стає однією з умов виживання й успішного функціонування. При цьому забезпечення ефективності такого управління вимагає вміння передбачати ймовірний майбутній стан підприємства і середовища, у якому воно існує, щоб вчасно попередити можливі збої і зриви в роботі. Це досягається за допомогою прогнозування як планової, так і практичної роботи підприємства по всім напрямкам його діяльності, і, зокрема, в області прогнозування збуту продукції (товарів, робіт, послуг).

Опис

Ключові слова

прогнозування економічних показників, маркетингове управління

Цитування

Вартанян В. М. Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності / В. М. Вартанян, Ю. О. Романенков // Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами : материалы IV Междунар. науч.-практич. конф. – Х. : ХАИ, 2006. – С. 22.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються