Публікація:
Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2006

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХАИ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Для більшості українських підприємств маркетингове управління стає однією з умов виживання й успішного функціонування. При цьому забезпечення ефективності такого управління вимагає вміння передбачати ймовірний майбутній стан підприємства і середовища, у якому воно існує, щоб вчасно попередити можливі збої і зриви в роботі. Це досягається за допомогою прогнозування як планової, так і практичної роботи підприємства по всім напрямкам його діяльності, і, зокрема, в області прогнозування збуту продукції (товарів, робіт, послуг).

Опис

Ключові слова

прогнозування, маркетингове управління

Бібліографічний опис

Вартанян В. М. Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності / В. М. Вартанян, Ю. О. Романенков // Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами : материалы IV Междунар. науч.-практич. конф. – Х. : ХАИ, 2006. – С. 22.

DOI