Публікація: Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності
Завантаження...
Дата
2006
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХАИ
Анотація
Для більшості українських підприємств маркетингове управління стає однією з умов виживання й успішного функціонування. При цьому забезпечення ефективності такого управління вимагає вміння передбачати ймовірний майбутній стан підприємства і середовища, у якому воно існує, щоб вчасно попередити можливі збої і зриви в роботі. Це досягається за допомогою прогнозування як планової, так і практичної роботи підприємства по всім напрямкам його діяльності, і, зокрема, в області прогнозування збуту продукції (товарів, робіт, послуг).
Опис
Ключові слова
прогнозування економічних показників, маркетингове управління
Бібліографічний опис
Вартанян В. М. Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності / В. М. Вартанян, Ю. О. Романенков // Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами : материалы IV Междунар. науч.-практич. конф. – Х. : ХАИ, 2006. – С. 22.