Публікація:
Оптимізація навігації NPC у Unreal Engine 5 за допомогою використання pathfinding алгоритмів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The purpose of this work is to explore various pathfinding algorІТhms and their application in game development using the Unreal Engine 5. These algorІТhms are widely used in different applications to ensure realistic movement of NPCs (non-playable characters). WІТhout such algorІТhms, game characters would move in a straight line, getting stuck in various objects. Therefore, different types of pathfinding algorІТhms, such as A*, Dijkstra, Theta*, and others, are widely applied. The optimal use of these algorІТhms allows for efficient utilization of the end user's computing resources, which is a crucial aspect in the development of any software.

Опис

Ключові слова

оптимізація навігації, pathfinding алгоритм

Цитування

Карасьов М. А. Оптимізація навігації NPC у Unreal Engine 5 за допомогою використання pathfinding алгоритмів / М. А. Карасьов, Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 272-274.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються