Публікація:
Система збору та аналізу переваг користувача в області маркетингової комунікації

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The word simplification has become the key word of the post-revolutionary era, humanity in our time seeks to simplify everything - from science to spelling. Simplification also includes the search and provision of information that has gone from the print publication to the Internet. Existing systems that allow users to follow events in their city, such as concerts, exhibitions, films specialized for a specific type of such events. Proposed system will allow to combine different types of events, combining such areas of life as: hobbies, study, work, entertainment. Users will be able to quickly find information about events in their cities, subscribe to them and easily track changes. And the system will adapt to their preferences and offer only the events they need. No one is stopping users from creating their own events to tell the world about their ideas.

Опис

Ключові слова

Цитування

Кіяніцин Д. О. Система збору та аналізу переваг користувача в області маркетингової комунікації / Д. О. Кіяніцин // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 24 Міжнар. молодіж. форуму, 7–9 квіт. 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 6. – С. 294–295.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються