Публікація: КТ 1. Розроблення комп’ютерної моделі лабораторій кафедри КІТАР на основі методів віртуальної реальності. ПТ 2. Моделювання лабораторних робіт
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Мета роботи – покращення методів створення інтерактивного середовища, для вдосконалення та створення лабораторних робіт, з підтримкою 3D-моделювання, штучного інтелекту та аналізу даних.
Об’єкт дослідження – процеси візуалізації, анімування та програмування.
Предмет дослідження – метод створення 3D-візуалізації лабораторної роботи у межах кафедри КІТАР для збору та аналізу даних віртуального помічника.
Ця робота буде корисною для викладачів навчальних закладів, освітніх платформ та компаній. Вона надає детальний огляд можливостей використання методів віртуальної реальності для вдосконалення лабораторних робіт у навчальному процесі, сприяючи підвищенню якості навчання та забезпеченню доступності для різних категорій студентів.
Крім того, результати цього дослідження демонструють, як інтеграція технологій віртуальної реальності та штучного інтелекту може оптимізувати процес навчання, забезпечити автоматизацію аналізу результатів і підвищити ефективність освітніх програм у різних ситуаціях.
Пояснювальна записка виконана згідно з вимогами [1], [2].
Матеріали було висвітлено у збірнику «Цифрові інновації та сталий розвиток \ Digital innovations and sustainable development» (DI&SD2024) за темою [3] «Аналіз можливостей впровадження AI та 3D-технологій у різні галузі навчання».
Опис
Ключові слова
ефективність освітніх програм, віртуальна реальність, процеси візуалізації, процеси анімування
Бібліографічний опис
Тарасенко К. А. КТ 1. Розроблення комп’ютерної моделі лабораторій кафедри КІТАР на основі методів віртуальної реальності. ПТ 2. Моделювання лабораторних робіт : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 174 – Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка / К. А. Тарасенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 87 с.