Публікація:
Споживчі переваги як об'єкт нейромаркетингових досліджень

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorЗінченко, М. Е.
dc.date.accessioned2021-04-19T09:15:36Z
dc.date.available2021-04-19T09:15:36Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractВ сучасних умовах активізації маркетингових досліджень та розвитку національної і регіональних економік актуалізується питання щодо визначення споживчих переваг на товарних ринках збуту. У статті приділено увагу вивченню споживчих переваг як об’єкта маркетингових досліджень з використанням сучасного інструментарію нейромаркетингу. Розглянуто суть поняття споживчих переваг з точки зору економічного та соціально-психологічного підходів. Приведено класифікацію наукових підходів до визначення суті поняття «споживчі переваги».uk_UA
dc.identifier.citationСоколова Л. В. Споживчі переваги як об’єкт нейромаркетингових досліджень / Л.В. Соколова, М. Е. Зінченко // Економічні та безпекові виклики сучасного бізнес-середовища: кол. монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. Т. В. Полозової. Харків: ХНУРЕ, 2020. 448 с.– С. 315–325.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/15562
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectспоживчі перевагиuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.titleСпоживчі переваги як об'єкт нейромаркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Article_Sokolova_Zinchenko.pdf
Розмір:
1.17 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: