Публікація:
Споживчі переваги як об'єкт нейромаркетингових досліджень

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

В сучасних умовах активізації маркетингових досліджень та розвитку національної і регіональних економік актуалізується питання щодо визначення споживчих переваг на товарних ринках збуту. У статті приділено увагу вивченню споживчих переваг як об’єкта маркетингових досліджень з використанням сучасного інструментарію нейромаркетингу. Розглянуто суть поняття споживчих переваг з точки зору економічного та соціально-психологічного підходів. Приведено класифікацію наукових підходів до визначення суті поняття «споживчі переваги».

Опис

Ключові слова

споживчі переваги, маркетингові дослідження, нейромаркетинг

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Споживчі переваги як об’єкт нейромаркетингових досліджень / Л.В. Соколова, М. Е. Зінченко // Економічні та безпекові виклики сучасного бізнес-середовища: кол. монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. Т. В. Полозової. Харків: ХНУРЕ, 2020. 448 с.– С. 315–325.

DOI