Публікація:
Дослідження моделей соціальних мереж в задачах виявлення уподобань користувачів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є процес визначення вподобань користувачів у соціальних мережах. Предметом дослідження є методи та моделі визначення вподобань користувачів соціальних мереж на основі рекомендаційних систем. Мета роботи – дослідження методів та моделей для ефективного визначення вподобань користувачів у соціальних мережах. Дослідження зосереджено на використанні моделей рекомендаційних систем як основного інструменту для аналізу та прогнозування індивідуальних інтересів користувачів. Методи дослідження: модель Neu-CF, багатошаровий персептрон та нейронні колаборативні шари для моделювання взаємодій користувачів та об'єктів, поєднування матричної факторизації та архітектури MLP для ефективного прогнозування рекоменд

Опис

Ключові слова

аналіз соціальних мереж, рекомендація, рекомендаційна система, соціальна мережа

Цитування

Куликова О. В. Дослідження моделей соціальних мереж в задачах виявлення уподобань користувачів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні_науки / О. В. Куликова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 90 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються