Публікація:
Основні принципи підбору колірної гами для фірмового стилю студентської організації

dc.contributor.authorЧугай, С. О.
dc.contributor.authorШипова, М. К.
dc.date.accessioned2025-05-20T18:11:03Z
dc.date.available2025-05-20T18:11:03Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractCorporate identity largely depends on the choice of color, which affects brand recognition and emotional perception. This study examines the principles of choosing a color palette for a judicial organization based on color psychology and visual harmony. The results highlight the importance of using innovative and inclusive colors to reflect trust, motivation, and dynamism. The proposed palette provides a strong and recognizable visual identity. Correctly selected color solutions help to convey the values of the organization and effectively engage the target audience.
dc.identifier.citationЧугай С. О. Основні принципи підбору колірної гами для фірмового стилю студентської організації / С. О. Чугай, М. К. Шипова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіжн. форуму, 16–18 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6. – С. 617–618.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31224
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectпідбор колірної гами
dc.subjectфірмовий стиль
dc.titleОсновні принципи підбору колірної гами для фірмового стилю студентської організації
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
ChSh617-618.pdf
Розмір:
133.49 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: