Публікація:
Основні принципи підбору колірної гами для фірмового стилю студентської організації

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Corporate identity largely depends on the choice of color, which affects brand recognition and emotional perception. This study examines the principles of choosing a color palette for a judicial organization based on color psychology and visual harmony. The results highlight the importance of using innovative and inclusive colors to reflect trust, motivation, and dynamism. The proposed palette provides a strong and recognizable visual identity. Correctly selected color solutions help to convey the values of the organization and effectively engage the target audience.

Опис

Ключові слова

підбор колірної гами, фірмовий стиль

Цитування

Чугай С. О. Основні принципи підбору колірної гами для фірмового стилю студентської організації / С. О. Чугай, М. К. Шипова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіжн. форуму, 16–18 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6. – С. 617–618.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються