Публікація:
Використання SWOT і PEST аналізу в маркетинговій діяльності

dc.contributor.authorМоскальова, М. С.
dc.date.accessioned2025-04-17T08:26:46Z
dc.date.available2025-04-17T08:26:46Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe article examines the effectiveness of using SWOT and PEST analytical models in the marketing activities of enterprises. The methodological aspects of applying these models, their impact on strategic planning and competitiveness of companies are studied. The analysis confirms that the integrated use of SWOT and PEST analysis contributes to a deeper understanding of the internal and external environment of the enterprise, which allows making informed management decisions. This, in turn, helps to increase the effectiveness of marketing strategies and minimize the risks associated with changes in the market environment.
dc.identifier.citationМоскальова М. С. Використання SWOT і PEST аналізу в маркетинговій діяльності / М. С. Москальова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 8. – С. 30–32.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30280
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectSWOT
dc.subjectPEST
dc.subjectмаркетинг
dc.titleВикористання SWOT і PEST аналізу в маркетинговій діяльності
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T8_EK_30-32.pdf
Розмір:
181.83 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: