Публікація: Розробка фірмового стилю для фестивалю локальної культури "Харківське море"
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета кваліфікаційної роботи – розробити фірмовий стиль для фестивалю локальної культури «Харківське море», створити айдентику, що передає ідеї події та забезпечує впізнаваність заходу в умовах сучасних викликів. Об’єктом роботи є розробка фірмового стилю для культурної події з урахуванням локального контексту міста Харкова, його культурної ідентичності, а також технологій створення та друку брендованої продукції. У результаті виконання роботи було створено комплексну айдентику фестивалю «Харківське море», що включає логотип, шрифтову систему, колірну палітру, рекламні матеріали та фірмову продукцію. У роботі було проаналізовано технічне завдання, проведено огляд літератури з тематики айдентики, досліджено приклади візуальних рішень для культурних подій. У практичній частині створено логотип, шрифтову систему, колірну палітру, афіші, макети для соцмереж та фірмову продукцію. Окрему увагу приділено вибору технологій друку, підбору матеріалів і розрахункам витрат на реалізацію проєкту.
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, брендинг, айдентика, фестиваль, локальна культура, графічний дизайн, візуальна комунікація, сувенірна продукція
Цитування
Дробязко М. І. Розробка фірмового стилю для фестивалю локальної культури "Харківське море" : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / М. І. Дробязко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 88 с.