Публікація: Анализ научно-методического обеспечения оценки конкурентоспособности товара
Завантаження...
Дата
2008
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НТУ «ХПІ»
Анотація
В умовах ринку діяльність підприємств-товаровиробників повинна бути зорієнтована на задоволення потреб споживачів та мати за мету отримання прибутку з позицій забезпечення конкурентоспроможності товару протягом економічного циклу його життя. Реалізація такого підходу потребує науково-методичного забезпечення оцінки рівня конкурентоспроможності товару та розробки концепції формування відповідної системи управління.
Опис
Ключові слова
конкурентоспособность товара, оценка конкурентоспособности товара
Бібліографічний опис
Соколова Л.В. Анализ научно-методического обеспечения оценки конкурентоспособности товара / Л.В. Соколова, С.П. Оксененко, Т.Р. Спевакова // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». – Харків : НТУ «ХПІ», 2008. – № 20. – С. 118–126.