Publication:
Анализ научно-методического обеспечения оценки конкурентоспособности товара

Loading...
Thumbnail Image

Date

2008

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ «ХПІ»

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

В умовах ринку діяльність підприємств-товаровиробників повинна бути зорієнтована на задоволення потреб споживачів та мати за мету отримання прибутку з позицій забезпечення конкурентоспроможності товару протягом економічного циклу його життя. Реалізація такого підходу потребує науково-методичного забезпечення оцінки рівня конкурентоспроможності товару та розробки концепції формування відповідної системи управління.

Description

Keywords

конкурентоспособность товара, оценка конкурентоспособности товара

Citation

Соколова Л.В. Анализ научно-методического обеспечения оценки конкурентоспособности товара / Л.В. Соколова, С.П. Оксененко, Т.Р. Спевакова // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». – Харків : НТУ «ХПІ», 2008. – № 20. – С. 118–126.

DOI