Публікація:
Анализ научно-методического обеспечения оценки конкурентоспособности товара

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В умовах ринку діяльність підприємств-товаровиробників повинна бути зорієнтована на задоволення потреб споживачів та мати за мету отримання прибутку з позицій забезпечення конкурентоспроможності товару протягом економічного циклу його життя. Реалізація такого підходу потребує науково-методичного забезпечення оцінки рівня конкурентоспроможності товару та розробки концепції формування відповідної системи управління.

Опис

Ключові слова

конкурентоспособность товара, оценка конкурентоспособности товара

Цитування

Соколова Л.В. Анализ научно-методического обеспечения оценки конкурентоспособности товара / Л.В. Соколова, С.П. Оксененко, Т.Р. Спевакова // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». – Харків : НТУ «ХПІ», 2008. – № 20. – С. 118–126.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються