Публікація:
Overview of algorithmic approaches to forecasting in CRM systems

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

The paper considers mathematical methods that are used in algorithmic approaches to forecasting in CRM systems. Their effectiveness in personalizing marketing strategies, reducing the risks of customer churn and optimizing sales is described. Their advantages, disadvantages and areas of application in CRM systems are determined. The possibilities of using these algorithms to increase the efficiency of interaction with customers and automate business processes in companies are investigated. У роботі розглянуто математичні методи, які застосовуються в алгоритмічних підходах до прогнозування в CRM-системах. Описано їхню ефективність у персоналізації маркетингових стратегій, зниженні ризиків відтоку клієнтів та оптимізації продажів. Визначено їхні переваги, недоліки та сфери застосування в CRM-системах. Досліджено можливості використання цих алгоритмів для підвищення ефективності взаємодії з клієнтами та автоматизації бізнес-процесів у компаніях.

Опис

Ключові слова

CRM system, forecasting clustering, decision trees, CRM-систеам, кластеризація, дерева рішень

Бібліографічний опис

Rudenko, М. Overview of algorithmic approaches to forecasting in CRM systems / М. Rudenko, S. Sotnik // Комп’ютерно-інтегрованих технологій, автоматизації та робототехніки 2025 (Computer-integrated technologies, automation and robotics) : тези доповідей II-ої Всеукраїнськой конференції, 16-17 травня 2025. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – С. 101-105.

DOI