Публікація: Розробка дизайну фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об'єкт дослідження – фірмовий стиль спеціальності 186 Видавництво
та поліграфія, який відображає основну специфіку та особливості творчої
спеціальності в технічному університеті.
Метою дипломної роботи є розробка концепції та проєктування
фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія на
кафедрі Медіасистем та технологій у Харківському національному
університеті радіоелектроніки. Створення єдиної візуальної ідентичності для
спеціальності дозволить підвищити рівень зацікавленості абітурієнтів, надалі
потенційних студентів, до вступу до ХНУРЕ.
В ході роботи необхідно проаналізувати існуючі аналоги та виявити їх
позитивні та негативні сторони щоб усунути цих недоліків; розробити
концепцію створення фірмового стилю спеціальності 186; створити дизайн
концепт; визначити програмні засоби для розробки фірмового стилю;
розробити фірмовий стиль.
Сильний та сучасний фірмовий стиль є важливою частиною для
закладів вищої освіти. Завдяки ньому абітурієнти розуміють, що університет,
до якого вони планують вступати, є перспективним, успішним та динамічно
розвинутим.
Опис
Ключові слова
дизайн фірмового стилю, фірмовий стиль
Бібліографічний опис
Зозуля Д. А. Розробка дизайну фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / Д. А. Зозуля; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 65 с.