Публікація:
Розробка дизайну фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об'єкт дослідження – фірмовий стиль спеціальності 186 Видавництво та поліграфія, який відображає основну специфіку та особливості творчої спеціальності в технічному університеті. Метою дипломної роботи є розробка концепції та проєктування фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія на кафедрі Медіасистем та технологій у Харківському національному університеті радіоелектроніки. Створення єдиної візуальної ідентичності для спеціальності дозволить підвищити рівень зацікавленості абітурієнтів, надалі потенційних студентів, до вступу до ХНУРЕ. В ході роботи необхідно проаналізувати існуючі аналоги та виявити їх позитивні та негативні сторони щоб усунути цих недоліків; розробити концепцію створення фірмового стилю спеціальності 186; створити дизайн концепт; визначити програмні засоби для розробки фірмового стилю; розробити фірмовий стиль. Сильний та сучасний фірмовий стиль є важливою частиною для закладів вищої освіти. Завдяки ньому абітурієнти розуміють, що університет, до якого вони планують вступати, є перспективним, успішним та динамічно розвинутим.

Опис

Ключові слова

дизайн фірмового стилю, фірмовий стиль

Бібліографічний опис

Зозуля Д. А. Розробка дизайну фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / Д. А. Зозуля; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 65 с.

DOI