Публікація:
Інтеграція штучного інтелекту у стратегічний digital-маркетинг

dc.contributor.authorСтріляна, К. Ю.
dc.contributor.authorЛаріна, Т. О.
dc.date.accessioned2025-05-26T18:35:59Z
dc.date.available2025-05-26T18:35:59Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ роботі розглянуто роль інтеграції штучного інтелекту в стратегічний digital-маркетинг. Проаналізовано ключові напрями застосування ШІ, зокрема персоналізацію контенту, програматик-рекламу, чат-боти та прогнозну аналітику. Наведено приклади успішної інтеграції у провідних компаніях. Визначено переваги та виклики впровадження ШІ у маркетингові стратегії. Визначено перспективи зростання конкурентоспроможності бізнесу завдяки розвитку технології.
dc.identifier.citationСтріляна К. Ю. Інтеграція штучного інтелекту у стратегічний digital-маркетинг / К. Ю. Стріляна, Т. О. Ларіна // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 101-103.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31322
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Видавництво Ліра-К»
dc.subjectреклама
dc.subjectdigital-маркетинг
dc.titleІнтеграція штучного інтелекту у стратегічний digital-маркетинг
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2-101-103.pdf
Розмір:
777.71 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: