Публікація:
Інтеграція штучного інтелекту у стратегічний digital-маркетинг

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Видавництво Ліра-К»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розглянуто роль інтеграції штучного інтелекту в стратегічний digital-маркетинг. Проаналізовано ключові напрями застосування ШІ, зокрема персоналізацію контенту, програматик-рекламу, чат-боти та прогнозну аналітику. Наведено приклади успішної інтеграції у провідних компаніях. Визначено переваги та виклики впровадження ШІ у маркетингові стратегії. Визначено перспективи зростання конкурентоспроможності бізнесу завдяки розвитку технології.

Опис

Ключові слова

реклама, digital-маркетинг

Цитування

Стріляна К. Ю. Інтеграція штучного інтелекту у стратегічний digital-маркетинг / К. Ю. Стріляна, Т. О. Ларіна // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 101-103.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються