Публікація: Исследование технологии территориального брендинга
Завантаження...
Дата
2014
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НПП ЧП «Технологический Центр»
Анотація
У даній роботі досліджується роль брендінга в іміджу міста та його популярності. Визначено фактори, які необхідно враховувати при розробці бренду. Наведені приклади проведення брендінгу іноземних міст та міст України. Показані успішні і невдалі приклади впровадження бренду, наведені результати цього процесу. Розглядаються можливі замовники розробки бренду та їх вплив на кінцевий результат.
Опис
Ключові слова
брендінг, логотип, територіальний маркетинг, брендування міст, імідж, інвестиції, інфраструктура, бренд-комунікації
Бібліографічний опис
Вовк А. В. Исследование технологии территориального брендинга / А. В. Вовк, В. И. Фартыгина // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 2/2 (16). – С. 53–58.