Публікація: Исследование технологии территориального брендинга
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПП ЧП «Технологический Центр»
Анотація
У даній роботі досліджується роль брендінга в іміджу міста та його популярності. Визначено фактори, які необхідно враховувати при розробці бренду. Наведені приклади проведення брендінгу іноземних міст та міст України. Показані успішні і невдалі приклади впровадження бренду, наведені результати цього процесу. Розглядаються можливі замовники розробки бренду та їх вплив на кінцевий результат.
Опис
Ключові слова
Цитування
Вовк А. В. Исследование технологии территориального брендинга / А. В. Вовк, В. И. Фартыгина // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 2/2 (16). – С. 53–58.