За технічних причин Електронний архів Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» працює тільки на перегляд. Про відновлення роботи у повному обсязі буде своєчасно повідомлено.
 

Публікація:
Исследование технологии территориального брендинга

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2014

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НПП ЧП «Технологический Центр»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У даній роботі досліджується роль брендінга в іміджу міста та його популярності. Визначено фактори, які необхідно враховувати при розробці бренду. Наведені приклади проведення брендінгу іноземних міст та міст України. Показані успішні і невдалі приклади впровадження бренду, наведені результати цього процесу. Розглядаються можливі замовники розробки бренду та їх вплив на кінцевий результат.

Опис

Ключові слова

брендінг, логотип, територіальний маркетинг, брендування міст, імідж, інвестиції, інфраструктура, бренд-комунікації

Бібліографічний опис

Вовк А. В. Исследование технологии территориального брендинга / А. В. Вовк, В. И. Фартыгина // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 2/2 (16). – С. 53–58.

DOI