Публікація:
Исследование технологии территориального брендинга

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПП ЧП «Технологический Центр»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У даній роботі досліджується роль брендінга в іміджу міста та його популярності. Визначено фактори, які необхідно враховувати при розробці бренду. Наведені приклади проведення брендінгу іноземних міст та міст України. Показані успішні і невдалі приклади впровадження бренду, наведені результати цього процесу. Розглядаються можливі замовники розробки бренду та їх вплив на кінцевий результат.

Опис

Ключові слова

брендінг, логотип, територіальний маркетинг, брендування міст, імідж, інвестиції, бренд-комунікації

Цитування

Вовк А. В. Исследование технологии территориального брендинга / А. В. Вовк, В. И. Фартыгина // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 2/2 (16). – С. 53–58.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються