Публікація: Исследование технологии территориального брендинга
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПП ЧП «Технологический Центр»
Анотація
У даній роботі досліджується роль брендінга в іміджу міста та його популярності. Визначено фактори, які необхідно враховувати при розробці бренду. Наведені приклади проведення брендінгу іноземних міст та міст України. Показані успішні і невдалі приклади впровадження бренду, наведені результати цього процесу. Розглядаються можливі замовники розробки бренду та їх вплив на кінцевий результат.
Опис
Ключові слова
брендінг, логотип, територіальний маркетинг, брендування міст, імідж, інвестиції, бренд-комунікації
Цитування
Вовк А. В. Исследование технологии территориального брендинга / А. В. Вовк, В. И. Фартыгина // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 2/2 (16). – С. 53–58.