Публікація:
Дослідження методів гейміфікації навчання у середовищі віртуальної реальності з використанням ейдетичних методик

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об'єкт розробки – VR-додаток для навчання. Мета розробки – прискорити та полегшити навчання. Метод рішення – ігровий движок Unreal Engine 4, Microsoft Visual Studio 2017, Blueprint, мова С++. В результаті роботи було створено VR-додаток, що дозволяє вивчати шкільну програму у ігровій формі за допомогою ейдетики. Та проведено експеримент для порівняння методів навчання.

Опис

Ключові слова

Blueprint, unreal engine 4, virtual reality, visual studio 2017, vr додаток, атестаційна робота, гейміфікація навчання, ейдетика

Цитування

Сушинський І. К. Дослідження методів гейміфікації навчання у середовищі віртуальної реальності з використанням ейдетичних методик : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / І. К. Сушинський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 83 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються