Публікація:
Методи кластеризації даних E-магазинів з підтримки економічно вигідних рішень для клієнтів за модою та найкращою ціною

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт – дослідження методів кластеризації даних для Е-магазинів з підтримки економічно вигідних рішень для клієнтів за модою та найкращою ціною. Мета роботи – дослідити методи кластеризації даних для формування економічно вигідних рішень для Е-магазинів за модою та найкращою ціною. В роботі проведений аналіз предметної галузі, досліджені алгоритми кластеризації даних, сегментації зображень, концепція економічних досліджень та обраний метод кластеризації даних для вирішення задачі.

Опис

Ключові слова

аналіз даних, кластеризація, знаходження зображень, сегментація зображень, мода

Бібліографічний опис

Яременко М. М. Методи кластеризації даних E-магазинів з підтримки економічно вигідних рішень для клієнтів за модою та найкращою ціною : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. М. Яременко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 78 с.

DOI