Публікація:
Аспекти організації Call-центру Національної служби екстреної допомого «Система 112»

dc.contributor.authorКолтун, Ю. М.
dc.contributor.authorПасічник, В. Б.
dc.date.accessioned2021-06-09T11:02:42Z
dc.date.available2021-06-09T11:02:42Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractУ збірнику подано тези доповідей восьмої міжнародної науково-технічної конференції “Проблеми інформатизації”. Розглянуті питання за такими напрямами: інформатизація навчального процесу; безпека функціонування, застосування та експлуатація телекомунікаційних систем та мереж; комп’ютерні методи і засоби інформаційних технологій та управління; методи швидкої та достовірної обробки даних в комп’ютерних системах та мережах; сучасні інформаційновимірювальні системи; цивільна безпека (інформаційна підтримка).uk_UA
dc.identifier.citationКолтун Ю. М. Аспекти організації Call-центру Національної служби екстреної допомого «Система 112» / Ю. М. Колтун, В. Б. Пасічник // «Проблеми інформатизації» : тези доповідей восьмої міжнародної науково-технічної конференці, 26–27 листопада 2020 р. – Харків : ФОП Петров В.В., 2020. – Т. 1. – С. 57.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 004 : 681.3
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/16404
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectCall-центрuk_UA
dc.subjectНаціональна служба екстреної допомогиuk_UA
dc.subjectекстрена допомогаuk_UA
dc.subjectоптимальне рішенняuk_UA
dc.titleАспекти організації Call-центру Національної служби екстреної допомого «Система 112»uk_UA
dc.typeAbstract of Thesisuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2020_57_Pasechnik_Koltun_thesis.pdf
Розмір:
324.26 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: