Публікація:
Аспекти організації Call-центру Національної служби екстреної допомого «Система 112»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У збірнику подано тези доповідей восьмої міжнародної науково-технічної конференції “Проблеми інформатизації”. Розглянуті питання за такими напрямами: інформатизація навчального процесу; безпека функціонування, застосування та експлуатація телекомунікаційних систем та мереж; комп’ютерні методи і засоби інформаційних технологій та управління; методи швидкої та достовірної обробки даних в комп’ютерних системах та мережах; сучасні інформаційновимірювальні системи; цивільна безпека (інформаційна підтримка).

Опис

Ключові слова

Call-центр, Національна служба екстреної допомоги, екстрена допомога, оптимальне рішення

Бібліографічний опис

Колтун Ю. М. Аспекти організації Call-центру Національної служби екстреної допомого «Система 112» / Ю. М. Колтун, В. Б. Пасічник // «Проблеми інформатизації» : тези доповідей восьмої міжнародної науково-технічної конференці, 26–27 листопада 2020 р. – Харків : ФОП Петров В.В., 2020. – Т. 1. – С. 57.

DOI