Публікація:
Педагогічне моделювання як продуктивний метод організації процесу дистанційної освіти у вищих навчальних закладах

dc.contributor.authorПлотнікова, М. A.
dc.contributor.authorГлубока, С. В.
dc.date.accessioned2019-04-08T08:51:36Z
dc.date.available2019-04-08T08:51:36Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню процесу розвитку дистанційної освіти, яка здійснюється засобами моделювання. Уточнено сутність понять "розвиток особистості студента", "педагогічне моделювання", "модель організації дистанційної освіти", акцентується увага на сукупності властивостей та ознак прогнозованої моделі та готовності закладу до впровадження змін та перетворень. Доведено, що дистанційна освіта являє собою відкриту систему навчання, яка передбачає активне спілкування між викладачем і студентом за допомогою сучасних технологій та мультимедії.uk_UA
dc.identifier.citationПлотнікова М. А. Педагогічне моделювання як продуктивний метод організації процесу дистанційної освіти у вищих навчальних закладах / М. А. Плотнікова С. В. Глубока // Virtus. 2019. – № 30 С. 132-135.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/8330
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCPM "ASF"uk_UA
dc.subjectПедагогічна системаuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectметодологічні засадиuk_UA
dc.subjectпедагогічне забезпеченняuk_UA
dc.titleПедагогічне моделювання як продуктивний метод організації процесу дистанційної освіти у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
PlotnikovaGluboka.docx
Розмір:
36.33 KB
Формат:
Microsoft Word XML
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: