Публікація:
Використання портретів людини в рекламі, як психологічний метод впливу на споживача

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Original appearance of advertisement substantially influences how our brain perceives a product. Advertisers, noticing it, began to use psychological tricks. One of them is the usage of people`s portraits that encourages a customer to change their attitude towards the goods they buy

Опис

Ключові слова

портрет, реклама, психологічний метод, споживач

Бібліографічний опис

Ніконова А. Використання портретів людини в рекламі, як психологічний метод впливу на споживача / А. Ніконова // “Друкарство молоде” : зб. тез. доп. 20-ї Міжнар. наук.-техн. конф. студентів і аспірантів, 2020 р. – Київ, 2020. – С. 184–185.

DOI