Публікація:
Використання портретів людини в рекламі, як психологічний метод впливу на споживача

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Original appearance of advertisement substantially influences how our brain perceives a product. Advertisers, noticing it, began to use psychological tricks. One of them is the usage of people`s portraits that encourages a customer to change their attitude towards the goods they buy

Опис

Ключові слова

портрет, реклама, психологічний метод, споживач

Цитування

Ніконова А. Використання портретів людини в рекламі, як психологічний метод впливу на споживача / А. Ніконова // “Друкарство молоде” : зб. тез. доп. 20-ї Міжнар. наук.-техн. конф. студентів і аспірантів, 2020 р. – Київ, 2020. – С. 184–185.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються