Публікація:
Матеріали для виготовлення елементів фірмового стилю кав’ярні «1654»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Видавництво Ліра-К»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розглянуто доцільність розробки фірмового стилю для кав’ярні «1654» як ефективного інструменту брендингу. Проаналізовано основні складові фірмового стилю, айдентики та іміджу, їхню роль у формуванні впізнаваного, цілісного та емоційно привабливого образу бренду. Підкреслюється значення візуальної ідентичності в умовах конкурентного ринку. Обґрунтовано, що якісний фірмовий стиль сприяє формуванню довіри клієнтів, зміцненню позицій компанії та створенню позитивної репутації й лояльної аудиторії.

Опис

Ключові слова

плакат, логотип

Цитування

Білець Д. Ю. Матеріали для виготовлення елементів фірмового стилю кав’ярні «1654» / Д. Ю. Білець, Д. Є. Рула // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 255-256.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються