Публікація:
Модель штучної імунної мережі для керування ігровими персонажами у комп'ютерній грі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2023

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є розробка, реалізація та випробування імунного методу керування поведінкою ігрових персонажів у комп’ютерній грі. Слід зазначити, що метод керування поведінкою має бути розробеним на основі моделі штучної імунної мережі. Яка ще не використовувалася для організації системи штуного інтелекту в грових додатках. В ході виконання кваліфікаційної роботи був проведений аналіз існуючих імунних моделей та методів, їх переваг та недоліків. Також було розглянуто та досліджено питання впливу особливостей та налаштувань імунних операторів, з яких формуються поширені на сьогодні імунні моделі та методи. Було реалізовано ігровий додаток типу action, в якому передбачається існування великої кількості ігрових персонажів із різними рисами характеру, які визначають той чи інший клас поведінки. Розроблений програмний засіб виконує покладене на нього завдання керування поведінкою ігрових персонажів у комп’ютерній грі різними способами та з урахуванням можливостей роботи різних імунних операторів.

Опис

Ключові слова

С#, Unity, штучна імунна мережа, афінність, антитіла, антиген, клонування, мутація, супресія, ігровий персонаж

Бібліографічний опис

Бурцев В. С. Модель штучної імунної мережі для керування ігровими персонажами у комп'ютерній грі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / В. С. Бурцев ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 86 с.

DOI