Публікація: Розробка методу інтелектуального аналізу даних клієнтів банківської сфери
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою дослідження є підвищення ефективності маркетингової діяльності банку за рахунок використання системи автоматизації створення персоналізованих пропозицій на основі комбінованого методу Data Mining.
Методи дослідження – системний підхід, методи Data Mining і проектування.
Результати атестаційної роботи – метод інтелектуального аналізу даних, на основі комбінування алгоритмів Apriori, Random Forest і Logistic Regression та спроектована система, для автоматизації створення персоналізованих пропозицій для клієнтів банку.
Опис
Ключові слова
банківські послуги, персоналізовані пропозиції, субд, таргетована реклама, data mining, big data
Бібліографічний опис
Шемчук В. Н. Розробка методу інтелектуального аналізу даних клієнтів банківської сфери : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / В. Н. Шемчук ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 76 с.