Публікація:
Розробка методу інтелектуального аналізу даних клієнтів банківської сфери

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою дослідження є підвищення ефективності маркетингової діяльності банку за рахунок використання системи автоматизації створення персоналізованих пропозицій на основі комбінованого методу Data Mining. Методи дослідження – системний підхід, методи Data Mining і проектування. Результати атестаційної роботи – метод інтелектуального аналізу даних, на основі комбінування алгоритмів Apriori, Random Forest і Logistic Regression та спроектована система, для автоматизації створення персоналізованих пропозицій для клієнтів банку.

Опис

Ключові слова

банківські послуги, персоналізовані пропозиції, субд, таргетована реклама, data mining, big data

Бібліографічний опис

Шемчук В. Н. Розробка методу інтелектуального аналізу даних клієнтів банківської сфери : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / В. Н. Шемчук ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 76 с.

DOI