Публікація: Внутрішньофірмові дослідження - важлива складова забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислового підприємства
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
У статті розглянуті питання вирішення проблеми активізації маркетингової діяльності підприємств. Приведено перелік та характеристика напрямів внутрішньофірмових досліджень підприємства. Проведено ранжування цілей діяльності підприємства за ступенем їх важливості.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, промислове підприємство
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Внутрішньофірмові дослідження - важлива складова забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислового підприємства / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Економічні та безпекові виклики сучасного бізнес-середовища: кол. монографія / За заг. ред. д. е. н., проф. Т. В. Полозової. Харків: ХНУРЕ, 2020. 448 с. – С. 302–315.