Публікація:
Комунікативно-герменевтична парадигма в освіті як підґрунтя формування професійних компетенцій майбутніх інженерів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2017

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЭ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Стратегічною метою побудови інноваційної моделі освіти є подолання кризи в освіті, а через неї – і системної кризи у суспільстві. Вона удується на новому розумінні сутності освіти, інакше вибудовує освітній процес, змінює диспозицію учасників навчального процесу – студента та викладача, збагачується культурним змістом. Перехід до інноваційної освіти пов’язується зі зламом стереотипів педагогічного мислення, звичного способу професійної діяльності, в межах якої функція викладача зводиться до трансляції соціокультурного спадку.

Опис

Ключові слова

освіта, інженер

Бібліографічний опис

Калиновський Ю. Ю. Комунікативно-герменевтична парадигма в освіті як підґрунтя формування професійних компетенцій майбутніх інженерів / Ю. Ю. Калиновський, К. Ю. Калиновський // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии : тезисы докладов 2-й Международной научно-технической конференции, 16-22 мая 2017 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2017. – Т. 1. – С. 218-221.

DOI