Публікація: Комунікативно-герменевтична парадигма в освіті як підґрунтя формування професійних компетенцій майбутніх інженерів
Завантаження...
Дата
2017
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЭ
Анотація
Стратегічною метою побудови інноваційної моделі освіти є подолання кризи в освіті, а через неї – і системної кризи у суспільстві. Вона удується на новому розумінні сутності освіти, інакше вибудовує освітній процес, змінює диспозицію учасників навчального процесу – студента та викладача, збагачується культурним змістом. Перехід до інноваційної освіти пов’язується зі зламом стереотипів педагогічного мислення, звичного способу професійної діяльності, в межах якої функція викладача зводиться до трансляції соціокультурного спадку.
Опис
Ключові слова
освіта, інженер
Бібліографічний опис
Калиновський Ю. Ю. Комунікативно-герменевтична парадигма в освіті як підґрунтя формування професійних компетенцій майбутніх інженерів / Ю. Ю. Калиновський, К. Ю. Калиновський // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии : тезисы докладов 2-й Международной научно-технической конференции, 16-22 мая 2017 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2017. – Т. 1. – С. 218-221.