Публікація:
Методи 3d сканування для задач ігрової індустрії

Немає доступних мініатюр

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об'єкт дослідження - технологія фотограмметрії в сучасних і майбутніх відеоіграх. Предмет дослідження - створення оптимального процесу застосування фотограмметрії для виробництва відеоігрових моделей. Мета роботи - створення оптимального плану робочого процесу для створення ігрового об'єкта з мінімальним витраченим часом і відповідним всім стандартам сучасних ігрових моделей для AAA-відеоігор. У роботі вивчені всі техніки створення відеоігрових моделей з використанням фотограмметрії. Розроблено оптимальний процес виробництва моделей. Створено схеми і техніки фотограмметричних вимірів. Вивчено комп'ютерні програми для обробки та подальшої імплементації сканованою моделі. Розроблено оптимальне використання і обробка моделей для відеоігрових двигунів. Досліджені проблеми використання сканованих об'єктів у відеоіграх. Створена ігрова сцена відповідаюча світовому рівню AAA-відеоігор, з використанням сканованих об'єктів методом фотограмметрії.

Опис

Ключові слова

технологія фотограмметрії, відеоігра, виробництво моделей

Бібліографічний опис

Курило І. Є. Методи 3d сканування для задач ігрової індустрії : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомунікації та радіотехніка / І. Є. Курило ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2019. – 78 с.

DOI