Публікація: Методи 3d сканування для задач ігрової індустрії
Немає доступних мініатюр
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об'єкт дослідження - технологія фотограмметрії в сучасних і майбутніх відеоіграх.
Предмет дослідження - створення оптимального процесу застосування фотограмметрії для виробництва відеоігрових моделей.
Мета роботи - створення оптимального плану робочого процесу для створення ігрового об'єкта з мінімальним витраченим часом і відповідним всім стандартам сучасних ігрових моделей для AAA-відеоігор.
У роботі вивчені всі техніки створення відеоігрових моделей з використанням фотограмметрії. Розроблено оптимальний процес виробництва моделей. Створено схеми і техніки фотограмметричних вимірів. Вивчено комп'ютерні програми для обробки та подальшої імплементації сканованою моделі. Розроблено оптимальне використання і обробка моделей для відеоігрових двигунів.
Досліджені проблеми використання сканованих об'єктів у відеоіграх.
Створена ігрова сцена відповідаюча світовому рівню AAA-відеоігор, з використанням сканованих об'єктів методом фотограмметрії.
Опис
Ключові слова
технологія фотограмметрії, відеоігра, виробництво моделей
Бібліографічний опис
Курило І. Є. Методи 3d сканування для задач ігрової індустрії : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомунікації та радіотехніка / І. Є. Курило ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2019. – 78 с.