Публікація:
Розвинок особистого бренду дизайнера у LINKEDIN

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Автори

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНЕУ імені Семена Кузнеця

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Особистий бренд це спосіб трансляції своїх поглядів. Якщо необхідно зробити собі ім'я, недостатньо вигадувати цікаві дизайнерські рішення. Щоб здобути визнання, дуже важливо просувати себе та свій особистий бренд. Це персональний драйвер зростання, впізнаваності, спосіб впливу на продаж продукту та свою цільову аудиторію. На сьогоднішній день, без особистого бренду не обійтися навіть найталановитішому дизайнеру та художнику.

Опис

Ключові слова

LINKEDIN, бренд дизайнера

Цитування

Шарун Д. Розвинок особистого бренду дизайнера у LINKEDIN / Д. Шарун // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених, аспірантів та студентів, 16–17 лютого 2023. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2023. – С. 135.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються