Публікація: Підготовка інженерів-педагогів до проектної діяльності в умовах становлення інформаційного суспільства
Завантаження...
Дата
2009
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НТУУ«КПІ»
Анотація
У статті розкривається суть проектної діяльності, різниця між «проектуванням» та суміжними поняттями «конструювання», «моделювання», «прогнозування», «планування». Проводиться порівняльний аналіз проектної діяльності інженера-педагога, інженера-конструктора (технолога) та спеціаліста в галузі комп’ютерних технологій за такими компонентами, як ціль, об’єкт, засоби, умови, результат і продукт проектування. Формулюється проблема відповідальності розробника за свій проект і необхідність цілеспрямованої підготовки майбутніх інженерів-педагогів до проектної діяльності.
Опис
Ключові слова
проектна діяльність, системне проектування, відповідальність проектанта, підготовка інженерів-педагогів
Бібліографічний опис
Бондаренко М. А. Підготовка інженерів-педагогів до проектної діяльності в умовах становлення інформаційного суспільства / М. А. Бондаренко, В. І. Шеховцова // Вісник НТУУ«КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2009. – № 3(27). – Ч.1. – С. 132–136.