Публікація:
Психологічний влив графічних ліній на споживача

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Every product on the world market has a cover or "summary". Its main purpose is advertising: to interest the consumer and to stimulate the appropriate actions. All this has to happen in a few seconds. We will look at this phenomenon by the example of lines in the printing business

Опис

Ключові слова

психологічний влив, графічні лінії, споживач

Бібліографічний опис

Боровинська Ю. Психологічний влив графічних ліній на споживача / Ю. Боровинська // “Друкарство молоде” : зб. тез. доп. 20-ї Міжнар. наук.-техн. конф. студентів і аспірантів, 2020 р. – Київ, 2020. – С. 219–220.

DOI