Публікація:
Психологічний влив графічних ліній на споживача

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Every product on the world market has a cover or "summary". Its main purpose is advertising: to interest the consumer and to stimulate the appropriate actions. All this has to happen in a few seconds. We will look at this phenomenon by the example of lines in the printing business

Опис

Ключові слова

психологічний влив, графічні лінії, споживач

Цитування

Боровинська Ю. Психологічний влив графічних ліній на споживача / Ю. Боровинська // “Друкарство молоде” : зб. тез. доп. 20-ї Міжнар. наук.-техн. конф. студентів і аспірантів, 2020 р. – Київ, 2020. – С. 219–220.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються