Публікація:
Створення 3D-моделей для ігор

dc.contributor.authorТабакова, І. С.
dc.contributor.authorБедрата, Р. Р.
dc.contributor.authorРусінов, Ю. М.
dc.date.accessioned2024-05-18T21:04:18Z
dc.date.available2024-05-18T21:04:18Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractМабуть, кожен, хто грав в комп'ютерні ігри, хоч раз замислювався про те як створюються ті або інші ігрові об'єкти. Створення 3D-моделей є трудомістким завданням у процесі розробки ігор. Сучасні ігри складаються з тисяч 3D-моделей. Розпочати свій шлях 3D-моделювання в ігровому дизайні – це захоплюючий та повний творчого потенціалу процес. У статті буде описано весь процес, починаючи з концепцій, закінчуючи готовими до гри моделями.
dc.identifier.citationТабакова І. С. Створення 3D-моделей для ігор / І. С. Табакова, Р. Р. Бедрата, Ю. М. Русінов // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 120-123.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26406
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectігровий дизайн
dc.subject3D-модель
dc.titleСтворення 3D-моделей для ігор
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-2-120-123.pdf
Розмір:
920.15 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: