Публікація: Створення 3D-моделей для ігор
| dc.contributor.author | Табакова, І. С. | |
| dc.contributor.author | Бедрата, Р. Р. | |
| dc.contributor.author | Русінов, Ю. М. | |
| dc.date.accessioned | 2024-05-18T21:04:18Z | |
| dc.date.available | 2024-05-18T21:04:18Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.description.abstract | Мабуть, кожен, хто грав в комп'ютерні ігри, хоч раз замислювався про те як створюються ті або інші ігрові об'єкти. Створення 3D-моделей є трудомістким завданням у процесі розробки ігор. Сучасні ігри складаються з тисяч 3D-моделей. Розпочати свій шлях 3D-моделювання в ігровому дизайні – це захоплюючий та повний творчого потенціалу процес. У статті буде описано весь процес, починаючи з концепцій, закінчуючи готовими до гри моделями. | |
| dc.identifier.citation | Табакова І. С. Створення 3D-моделей для ігор / І. С. Табакова, Р. Р. Бедрата, Ю. М. Русінов // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 120-123. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/26406 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ТОВ «Друкарня Мадрид» | |
| dc.subject | ігровий дизайн | |
| dc.subject | 3D-модель | |
| dc.title | Створення 3D-моделей для ігор | |
| dc.type | Conference proceedings | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PMW2024-2-120-123.pdf
- Розмір:
- 920.15 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: