Публікація:
Використання матричних методів у розробці маркетингових стратегій підприємств

dc.contributor.authorНосарєва, А. Е.
dc.date.accessioned2025-04-17T12:19:07Z
dc.date.available2025-04-17T12:19:07Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis work explores the role of matrix methods in developing effective marketing strategies for businesses in a dynamic market environment. Key models such as SWOT analysis, Ansoff’s matrix, PEST analysis, etc. are analyzed for their strategic application. While matrix methods offer simplicity and accessibility, their reliance on expert assessments introduces subjectivity. The study highlights the importance of combining multiple analytical approaches to create a comprehensive and adaptable marketing strategy.
dc.identifier.citationНосарєва А. Е. Використання матричних методів у розробці маркетингових стратегій підприємств / А. Е. Носарєва // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 8. – С. 36–37.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30289
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectмаркетингова стратегія
dc.subjectвикористання матричних методів
dc.titleВикористання матричних методів у розробці маркетингових стратегій підприємств
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T8_EK_35-36.pdf
Розмір:
181.59 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: