Публікація:
Використання матричних методів у розробці маркетингових стратегій підприємств

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This work explores the role of matrix methods in developing effective marketing strategies for businesses in a dynamic market environment. Key models such as SWOT analysis, Ansoff’s matrix, PEST analysis, etc. are analyzed for their strategic application. While matrix methods offer simplicity and accessibility, their reliance on expert assessments introduces subjectivity. The study highlights the importance of combining multiple analytical approaches to create a comprehensive and adaptable marketing strategy.

Опис

Ключові слова

маркетингова стратегія, використання матричних методів

Цитування

Носарєва А. Е. Використання матричних методів у розробці маркетингових стратегій підприємств / А. Е. Носарєва // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 8. – С. 36–37.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються