Публікація:
Використання структур даних для реалізації черги подій в іграх з механікою обмеження часу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The current work investigates the use of data structures in developing program code for managing time and events in a gaming environment, where the execution of a particular action is time-constrained. Creating such a tool involves implementing a basic data structure of a queue and modifying it to track and control each player’s time, manage the sequence of turns, and respond to events and actions of players within a specified time period. Using the data structure of a queue, the developed software module ensures efficient execution of events in the game process. The work utilized the Node.js runtime environment and the TypeScript programming language.

Опис

Ключові слова

структура даних, механіка обмеження часу, game

Цитування

Бухало В. О. Використання структур даних для реалізації черги подій в іграх з механікою обмеження часу / В. О. Бухало ; наук. керівникст. викл. Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 375-377. – DOI : https://doi.org/10.30837/IYF.IIS.2024.375.

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються