Публікація:
Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У якості шуканих маркетингових факторів були обрані такі, як: питома вага дов- гострокових контрактів у загальному їх обсязі; ефективність формування портфелю по- ставок сировини та портфелю замовлень, в тому числі участь у тендерах; рівень сервіс- ної підтримки; рівень професіоналізму маркетологів; співвідношення «ціна/якість» ви- робленої продукції; індекс цін постачальників сировини, комплектуючих виробів; ефе- ктивність просування продукції підприємства; співвідношення бюджетів маркетингу і підприємства у цілому та ін.

Опис

Цитування

Соколова Л. В. Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами : материалы Х Международной научно-практической конференции, Алушта, 10-16 сентября 2012 г. – Харьков : Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт», 2012. – С. 247.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються