Публікація:
Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2012

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У якості шуканих маркетингових факторів були обрані такі, як: питома вага дов- гострокових контрактів у загальному їх обсязі; ефективність формування портфелю по- ставок сировини та портфелю замовлень, в тому числі участь у тендерах; рівень сервіс- ної підтримки; рівень професіоналізму маркетологів; співвідношення «ціна/якість» ви- робленої продукції; індекс цін постачальників сировини, комплектуючих виробів; ефе- ктивність просування продукції підприємства; співвідношення бюджетів маркетингу і підприємства у цілому та ін.

Опис

Ключові слова

доход, машинобудівне підприємство, маркетингові фактори, вплив

Бібліографічний опис

Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства / Соколова Л.В., Верясова Г.М. // Материалы Х Международной научно-практической конференции: Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами. Алушта, 10-16 сентября 2012 г. – Харьков: Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт», 2012. – С. 247. (279 с.).

DOI