Публікація:
Розробка та дослідження аналітичних методів компоненту CRM системи на прикладі аптечної мережі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є аналітичні методи компоненту CRM системи на прикладі аптечної мережі. Предметом дослідження виступають методи інтелектуального аналізу даних для заохочення клієнтів. Метою роботи є дослідження існуючого переліку методів інтелектуального аналізу даних для заохочення клієнтів та розробка власного методу на їх основі в рамках визначеної предметної області. Методами розробки являються системний підхід та об’єктно-орієнтований аналіз. Результатами роботи є розроблений та інтегрований метод до системи електронної комерції «Аптечної мережі», що дозволяє на базі збережених у системі даних створювати рекомендації для кожної продукції й виокремлювати таргетовані пропозиції для клієнтів застосунку, для подальшого використання у рекламних розсилках.

Опис

Ключові слова

компоненти CRM-системи, методи інтелектульної обробки даних, кластеризація, рекомендаційні системи, асоціативні правила

Цитування

Щебликіна Д. Ю. Розробка та дослідження аналітичних методів компоненту CRM системи на прикладі аптечної мережі : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / Д. Ю. Щебликіна ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 74 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються