Публікація: Дослідження самонавчальних алгоритмів оптимізації кривої складності навчання сліпому друку
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єктом дослідження є методи балансування складності навчаючої відеогри.
Метою роботи є дослідження методів проектування та задання ігрового балансу у відеоіграх та дослідження методів автоматичного коригування балансу відповідно до навиків гравця.
Результатом роботи є порівняльне дослідження методів задання ігрового балансу та дослідження методів аналізу успішності застосування різних підходів до автоматичного коригування балансу. Дослідження відбувається на базі задання балансу для навчаючої відеогри, що націлена на вивчення та тренування навику сліпого друку.
Опис
Ключові слова
відеогра, гейміфікація, ігровий дизайн, ігровий баланс, матчмейкінг, сліпий друк, true skill
Цитування
Станчик К. В. Дослідження самонавчальних алгоритмів оптимізації кривої складності навчання сліпому друку : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / К. В. Станчик ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 57 с.