Публікація:
Комплімент як складова етикету професійного спілкування

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

The purpose of the work is to find out the specifics of the compliment as an important component of professional communication and to determine its place in the communication process. The work examines the nature and functioning mechanism of a compliment, formulates the basic rules of a compliment. A compliment emphasizes positive qualities that are actually present, only minor exaggerations are possible in compliments. Therefore, the use of compliments is not related to deception as a means of manipulation or influencing the behavior of the interlocutor

Опис

Ключові слова

комплімент, професійне спілкування

Бібліографічний опис

Кочура М. О. Комплімент як складова етикету професійного спілкування / М. О. Кочура ; наук. керівник к. філол. н. М. А. Гарбар // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квіт. 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 10. – С. 12–14. – DOI: 10.30837/IYF.UkrHCLS.2024.012.