Публікація:
Роль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємства

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorШальопа, А. С.
dc.date.accessioned2019-02-22T11:20:20Z
dc.date.available2019-02-22T11:20:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationСоколова Л. В. Роль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Матеріали І Міжнар. наук.-техн. конф. : «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» (Харків, 16-20 травня 2016 р.). – Харків : ХНУРЕ. – 2016. – С. 158-159.uk_UA
dc.identifier.isbn978‐966‐659‐216‐6
dc.identifier.urihttps://docplayer.net/87410097-Tezisy-dokladov-1-y-mezhdunarodnoy-nauchno-tehnicheskoy-konferencii-poligraficheskie-multimediynye-i-webtehnologii.html
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7890
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.subjectефективна діяльність підприємстваuk_UA
dc.titleРоль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Sokolova_158-159.pdf
Розмір:
794.29 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: