Публікація:
Роль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2016

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

лояльність споживачів, ефективна діяльність підприємства

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Роль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Матеріали І Міжнар. наук.-техн. конф. : «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» (Харків, 16-20 травня 2016 р.). – Харків : ХНУРЕ. – 2016. – С. 158-159.

DOI